MEDYA HABER
Search

SOKAK TV KAPANDI

  Uğur Dündar; ''Belki daha güzel başlangıçlar yapacağız'' diyerek +1 TV'den ayrılarak başka bir kanala gideceğinin mesajını vermişti. Uğur Dündar'ın son günlere Halk TV ile dirsek temasında olduğu da ekrana yansıyor. Yurt Gazetesi'nin televizyonu UMUT TV, Profilo AVM'deki stüdyolardan uydu yayınına devam ediyordu. Kulağımıza gelen bilgilere göre Uğur Dündar'ın Umut TV Genel Yayın Yönetmenliği'ni üstlendiği yönündeydi. ''Dört Eylül Anadolu Televizyon Yayıncılık A.Ş. sahibi olduğu Umut TV bize neler izletecek!'' derken +1'den ayrılanların bir araya geldiği SOKAK TV, Umut TV frekansından yayına başladı. Aralık 2013'ten itibaren maaşlarını alamayan personel ekrana çıkmama kararı almıştı. Böylece SokakTV bant yayına geçmek zorunda kaldı. Sürekli yönetim & sunucu değişiklikleriyle gündemden düşmeyen Sokak TV'nin yayın yönetmeni de değişti. Yurt Gazetesi yazarı İdris Akyüz Sokak TV yayın yönetmeni oldu. ''Gazeteciden televizyoncu olmayacağını'' anlayıp, yönetime gerçek bir televizyoncu getirmedikleri sürece bu haberlerin ardı arkası kesilmeyecektir. Çevrede rastladığım bazı haberlerde ''Bedava sunucu'' başlıkları da gördüm. Basın mensubu olarak böyle utanç verici başlıklar atanlara ''Adam parasını alamıyor diye neden dalga geçer gibi vitrine koyuyorsunuz?''diye sormak istiyorum. Sokak TV'nin maaş sorunu olduğu ortada ama böylesine aşağılayıcı haberler yapılmamalı!  (''Uğur Dündar'ın yeni kanalı'' başlığı geçen haberlerden biz de sıkıldık ama gelişmeler oldukça haberimiz güncellenecektir.
 Uğur Dündar, açıklamasında; "Bağımsızlığımızın tehlikeye girdiğini, tepeden müdahaleler geldiğini görünce istediğimiz yayıncılığı yapamayacağımızı gördük ve hep birlikte Artı 1 TV'den ayrıldık. Kanalın CEO'su ve aynı zamanda kurucularından olan Tuncay Mollaveisoğlu'nun kanalla olan ilişkisinin onur kırıcı bir şekilde sonlandırılması kabul edilemez bir durumdur. Bizim yaptığımız iş gerçek haberciliktir.Haber genel yayın yönetmeni Mustafa Hoş gibi ilkeli bir gazeteciye tepeden müdahale başlayınca anladım ki biz burada işimizi yapamayacağız. Mustafa Hoş'un bağımsızlığının kısıtlanması kabul edilemezdi ve bizde hep birlikte ayrılmaya karar verdik. Gazeteciler televizyoncular bu kanalı kurdu ve bu noktaya getirdi. Bu ekip nereye giderse gitsin aynı başarıyı yakalayacaktır. TV'ler artık değişime uğradı ve bizler artık dizi izlemek istemiyoruz, bizler artık gerçekleri görmek istiyoruz. Biraz nefes aldıktan sonra belki daha güzel bir başlangıç yapacağız." dedi. Bu sözlerin hemen ardından Sözcü Gazetesi & Sözcü TV hakkında Uğur Dündar haberleri almaya başlamıştık. Sözcü TV aldığımız duyumlara göre Rixos'tan yayın yapacakmış. 



nanomag

1992'de planlanarak 1999'da kendisine ait teknik altyapısı tamamlanan, 2006'da Türkiye'nin İlk ve Tek IP TV Kanalı olarak 7-24 HD yayına başlayan fortuna TV, Medya Haberleri, Kadın, Erkek, Sanat içeriğiyle Türkçe ve İnglizce yayınlarına devam ediyor.


0 fortunaTV.com Konu: “SOKAK TV KAPANDI