📣 SON HABERLER

[fortunaTV][bigposts]

📺 MEDYA HABERCİSİ

[tv][bsummary]

🎬 SİNEMAGAZİN

[sinemagazin][bsummary]

💎 MODERNİZE

[modernize][bsummary]

🔬 AKTÜEL | BİLGİSEL

[Bilgisel][bsummary]

🎵 MÜZİKALİTE

[müzikalite][bsummary]

🏆 SPOR HABERCİSİ

[spor][bsummary]

▶️ VIDEO

[video][bigposts]

✍️ KÖŞE YAZARLARI

[Köşe Yazarı][twocolumns]

SADAT: ''TV 100 BİZE REKLAM TEKLİF ETTİ'''

Bu haber ilk defa fortunaTV'de Ünlü sanatçı Ebru Yaşar'ın eşi Necat Gülseven'e ait 3N Medya Grubu'nun bünyesinde, TV 100, Bizim EV TV, VIVA TV, Show Radyo ve Radyo Viva bulunuyor. Kuruluş aşamasından beri görüştüğüm Alican Değer'e ''TV100'ün RTÜK başvuru formunun hazırlanması'' ve kanalın teknik kurulumuyla ilgili bir çok destekler vermiştim. Bir sempatimiz var ama hiç ayrıcalık yapmadan eleştirilerim de olacak tabii ki. 

Komşumuz TV 100, transferlere 2022 sonunda hızlı başladı ve yükselişini sürdürüyordu. Okan Bayülgen, Uğur Dündar ve son olarak Ece Üner de TV 100'ün transferleri arasına girdi. TV100'ün transfer stratejisi bence çok başını ağrıtır. Ağrıtmaya başladı bile. Çünkü ''Çok seslilik'' ile ''Her kafadan bir ses gelmesi'' aynı şey değildir. Televizyonların eşit ağırlıklı yayın yapması taraftarıyım ama bu demek değildir ki herkese ''Sen de haklısın, sen de haklısın'' dercesine dengelemeye çalışılsın. O zaman çorba oluyor işte. 

Fazla eleştirmek istemiyorum aslında ama özellikle muhalif isimleri kadrosuna katmaya başlayan TV100 için kulislerde soru işaretleri konuşuluyor. Zaten medyada olup biten ne varsa beni arayıp soranlar çok fazla olduğu için şimdi biz bu konuyu dile getirmezsek de olmaz. Özetle şöyle girelim konuya, Hükumete yakın oldukları düşünülüyor ama öyle değiller ve muhalefete net destekleri de yoktu. Kendilerince her türlü seçim sonucuna göre şimdiden pozisyonlarını alıyorlardı. Ekrana yansıyan bu şekildeydi. Fakat alt satırlarda anlattığım gelişmelerden sonra hemen her bir spikeri canlı yayında ''Muhalif kanal'' olduklarını net biçimde ilan etmiş oldular. Olay üzerinden hükumete öyle laflar dokundurdular ki ''Halk TV mi izliyoruz acaba'' çelişkisine düştüm bir an. 

TV 100 REKLAMI BİZE TEKLİF ETTİ 

Bugün Cüneyt Özdemir'e SADAT'ın yaptığı açıklama bizi haklı çıkarırcasına çok büyük bir skandalı işaret etti. SADAT Başkanı: ''Biz başka bir programa reklam verecektik ama TV 100, Kılıçdaroğlu'nun programına reklamı kaydırmayı teklif etti. Programda 6 defa reklamın çıkması da anlaşmamızda olmayan bir şey'' açıklaması yaptı. Eğer iddialar doğruysa spikerlerin hep bir ağızdan yasadışı örgüt muamelesi yaptığı SADAT skandalı şimdi bambaşka bir boyut kazandı. Açıklamasının tamamını Twitter'da bu video linkten izleyebilirsiniz. 

TV100 bize hiç bir açıklama yapmadı ama muhalif medya haber sitelerine belgeler gönderip, savunma işini onlara bırakmışlar. (Hiç biri bugünkü gelişmeyi manşetten giremedi.) Biz haberimizi yazarken neler demiştik, tüm detaylarıyla alt satırlardan okuyun çünkü diğer medya haber siteleri objektif olmadığı için bizim söylediklerimizi yazamazlar. (Bu konu güncelliğini kaybedince haberimizi güncelleyip kısaltacağız. Çünkü bu kadar fazla detaya gerek kalmayacak.) 


SADAT REKLAMI 1 AYDIR ZATEN EKRANDAYDI 

TV100'de Uğur Dündar'ın 3 saatlik programına CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun konuk olduğu sırada (alt bant) SADAT reklamının çıkması fırtınalar koparttı. Sonrasında Reklam Genel Müdürü ve Yayın Sorumlusu 2 kişinin işine son verildi. Peki televizyonculuk adına sormazlar mı; ''Bu reklam zaten 1 aydır yayındaydı ve periyodu bellidir. Demek ki SADAT yasal olarak faaliyet gösteriyor ve sakıncalı bulunulmamış ki bir reklam anlaşması yapıp parayı almışsınız. 3 saatlik bir programa denk gelmesi de oldukça sıradan bir durum. Çalışanları suçlayıp işine son vermek hak mıdır?'' diye. Muhalif Halk TV ve Tele 1 Kanalı da SADAT'a yer vermedi mi? Bu yaygara niye? 


BİR ENTRİKAMI ÇEVRİLDİ 

TV100 Genel Yayın Yönetmeni dostumuz Alican Değer de diyor ki; ''Politik göndermeleri ve entrikal incelikleri bilmeyen reklam servisimiz...'' Bu açıklamadan, ''SADAT bir entrika (gizli iş) çevirmiş'' olarak mı anlamalıyız? Bu entrikaları bilmeyen masum çalışanların neden işlerine son verildi? Cevap basit. Çünkü bir suçlu bulunmalıydı! En kolay yoldan tepkilerin gazını almak gerekiyordu değil mi? Peki ama belediye seçimlerinde AKP adayları konukken CHP adaylarının reklamı her kanalda ekrana geldi. Tam tersi kombinasyonlar da oldu. Daha 3 gün önce AKP canlı yayınında Ekrem İmamoğlu bant reklamı, spot reklamları ve hatta tanıtım filmleri yayına girdi. Hiç sorun yoktu, şimdi ne oldu? 

Yine yayın yönetmeninin açıklamasının başında da belirttiği gibi; ''TV100'ün her çeşit görüşe ve hatta biri konuk olunca mutlaka karşıt görüş ve yorumlara yer veren bir yayın politikası'' yok muydu? Parasını alıp reklamını yaptığın SADAT'ın bu programda yer almasının sakıncası nedir? Asıl açıklanması gereken budur. Ekrandaki bir reklama istinaden ''Gol'' diye paylaşım yapılınca hemen çalışanların işine son verip özür mü dileyeceğiz? Ben SADAT falan tanımam, işin siyasi boyutu beni hiç ilgilendirmiyor, televizyonculuktan bahsediyorum. 

Fakat makalenin başında söylediğim gibi, bunların hepsi TV100'ün değişiminin ekrana yansımaları. Daha çoook maceralar duyacağız belli ki. 


ÇALIŞANLAR GÖREVE DÖNDÜ AMA REKLAMIN KALDIRILMASI ABES 

Gelişmelerin sonrasında Necat Gülseven ve Kemal Kılıçdaroğlu bir araya geldi. Çalışanların işe geri iadesi talebini Necat Gülseven kabul etti ve görevlerine döndüler. Zaten adamlar yayıncılık adına olması gerekeni yaptıkları için haksız yere görevden alınmıştı. Fakat ben halen şu sorunun cevabını alamadım. SADAT yasadışı veya illegal bir kurum mudur ki bu reklam meselesi krize dönüştü? Tek mesele siyasi bir zıtlaşmadan ibaretse televizyonculuk nereye gidiyor sorusu aklıma geliyor. 

KONUKLARA GÖRE REKLAM İKRAMI OLMAZ 

İsim kullanmadan siyaset dışı olarak soruyorum, bundan sonra televizyonlarda konuğun arası bir kurumla bozuk diye o reklamı yayından kaldıracak mıyız? En temiz haliyle anlatayım, Galatasaray maç kazandığında stüdyoda Fenerbahçeliler var diye alt bant değişir mi? Değişmez! Peki, SADAT tüm kanallara açıkça reklam verebilen yasal bir kurum olduğuna göre, 1 aydır yayınlanan bu reklamının sırf program konuğu istemiyor diye bu derece skandala dönüşmesi normal mi? Aynı olayın tersi Tayyip Erdoğan konuk olduğunda gerçekleşse eminim ki ''O reklamı nasıl yayından kaldırtır'' diye ortalık yıkılırdı. 

KAHVENİN YANINDA HANGİ REKLAMLARI ALIRSINIZ? 

Beğenirsiniz beğenmezsiniz ama Uluslararası Savunma Danışmanlık İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş. (SADAT A.Ş.) Türkiye merkezli yasal bir askeri danışmanlık şirketi ve reklam veren. Ben işin yasal boyutuna bakarım. Yani reklam alıp vermekte hiç bir sakınca yok. Ben bu yazıyı yazdığım sırada bir izleyicim gece vakti arayıp haber verdi ''aç izle'' diye. Yayını geri sardırıp az önce izledim ama TV100'ün muhalif spikerleri büyük bir hınçla SADAT (Melih Tanrıverdi) paylaşımlarını ekrana getirdiler ve dava konusu olacak seviyede sert ithamlarda bulundular. Siyasi görüş olarak karşı olabilirler ama ekranda partili gibi konuşmak da hiç olacak şey değil. 

Ben tek taraflı olmamak ve işin yasal boyutuyla ilgili durumu anlamanız adına, ''Hükumetin SADAT'la ilgili ne diyeceğine de baktıktan sonra bu konuyu değerlendireceğim.'' Çünkü hep muhalif spikerler kendi görüşlerine göre konuştular ekranda. Terazinin diğer tarafı da dolunca ben de bir kaç söz ederim. Fakat yazıyı uzattıkça siyasete dönüyor, o yüzden burada kesip reklama gidelim. 

Reklam, bir strateji ve insanı etkileme sanatıdır. Ne zaman, nerede ve nasıl yayına gireceği de planlı programlıdır. SADAT çok profesyonel planlayarak ve bilerek TV100 programına reklamını yerleştirtmiş. Yani programa özel reklam verilmiş. Bu da bir reklam stratejisidir. Yani burada abes olan, konuk rahatsız oldu diye reklamın yayından kaldırılması ve ''Kusura bakmayın yanlışlıkla yayınladık'' denmesidir. Bu olaydan sonra televizyonculuk adına benzer saçmalıklara kapı açılmış oldu. Size tavsiye, bundan sonra konuklara kahve ikram etmeden önce, ''Hangi reklamları alırsınız efendim'' diye sorun! 


MUHALİF MEDYA SİTELERİNDEN TV100'E ÖZEL DESTEK 

Dikkatinizi çekti mi bilemiyorum ama ilk benden duymuş olun. TV 100'ün muhalif ''Medya Haber Siteleri'' ile resmi bir bağı olmasa da, uzun zamandır o sitelerde ''TV100'e özel haberler'' ile öne çıkarıldığı gözümden kaçmıyor. Özellikle bilinen 4 tane muhalif medya haber sitesinin uzun zamandır TV100'e verdiği ayrıcalıklı destek, TV100'ün muhalif olup olmadığı konusunda bize sinyaller verebilir. Evet, TV 100 konuşulmaya değer dikkat çekecek işler yapıyor ama bu siteler diğer kanallara göre biraz daha fazla ayrıcalık tanıyarak öne çıkartıyor. 

Ajanslarla çalıştıkları için haber sıkıntıları olmamasına rağmen TV100 web sitesinden alıntı haberlere de çok fazla yer veriyorlar. Hatta ortak başlık atıldığı da çok oluyor. Biz bunu yılların tecrübesiyle fark ediyoruz. ''Bir şey diyorsam da bir bildiğim vardır.'' diye uyarmıştım ama artık gizlisi saklısı kalmadı. Spikerleri yakın zamanda yaşanan reklam krizinde ''muhalif açıklamalarla'' ekrana yansıttılar. 

Yani TV100 ile medya sitelerinin bağının olup olmadığının pek bir anlamı kalmadı. Artık muhalif kanallar kategorisine alabiliriz. Kağıt üzerinde bir resmiyeti görünmüyor ama medya siteleriyle aralarında bağ olduğu net hissediliyordu. Sakıncası yok tabii ki. Aslında ben tüm diğer medya sitelerinden de bahsediyorum ama yazımızdan sonra, Ömer Özgüner, Selim Akçin ve Cengiz Semercioğlu'nun sahibi olduğu bilinen Medyatava'nın künyesindeki adres kısmına ''TV100 binası'' diye belirtilmeye başlandı. Bir firma ismi de var tabii ki ama kurumsal olarak 3N Medya Grubu ile bir bağ halen görünmüyor. Zaten, TV 100'ün kendi binası yok. Profilo AVM içerisinde en üst katta kiralık olarak faaliyet gösteriyorlar. 

Yani künyeye ''TV 100 binası'' yazılmış olması sadece ismin geçmesini sağlamak veya adres kolay bulunsun diye yapılır. Herhangi bir medya haber sitesinin adres kısmında ''ATV Binası'' yazsa, ''Hah bunlar...'' diye konuya giriş yaparlar için söylüyorum. Konuya bir de o pencereden bakın. Eleştirdiğim o diğer medya sitelerinde birbirini desteklercesine bizim yazımızdan sonra; ''3N Medya bünyesinde Medyatava...'' diye bir cümle kurulmuş. Ne zaman satın alındı da biz duymadık? Az önce yeniden araştırdım bu konuda hiç haber de yok. Neyse ben onu da daha sonra detaylandırırım. 

Şimdi bir de bu gözle bakın: Sözde medya sitesi ama her gün manşetten; ''Seçim anketi. Aradaki fark açılıyor'' diye hep aynı başlığı atıp, Başkan Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin üzgün ifadeli, Muhalefet liderlerinin tümünün filtreli parlatılmış fotolarıyla sundukları algı haberleriyle muhalefet rüzgarı yapan, sözde ''Medya Haber Siteleri'' ama özde ''Çıplak Kadın Galerileri'' ile tıklama peşinde koşan ''Hafta sonu paparazzi eki'' imajlı bu siteleri tekrar ziyaret ederseniz bana hak vereceksiniz. Eğer bu sitelerin TV100 ile arasında bir bağ varsa, içerikler sebebiyle görüş farkı da yoktur zaten. İşte kulislerde konuşulanların cevabı da bu olabilir. (Bunları reklam krizinden çok önce yazmıştım. Sonrasında zaten her şey açığa çıktı.) 

TV 100 SOSYAL MEDYA İÇERİKLERİ TEPKİ ALIYOR 

Bir televizyonu hiç bu kadar çok eleştirmek istemem ve çoğu konuyu da görmezden gelip kendimce zaman veriyorum ama bunları da söylemezsek olmaz. TV 100'ün spiker imajından çok, fotomodelliğe yelken açmış gibi görünen haber sunucuları izleyicilerden tepki alıyor. Yıllık mı reklam verdiler ne yapıyorlarsa takip etmememe rağmen ben bile günde 4 kez karşılaşıyorum. Böyle basit işlerle popülarite yakalamaya çalışmak Latin Amerikan ülkelerinin az gelişmiş kanallarında olur. Spikerlere bazı standartlar getirmek lazım. 

TV 100'ün sosyal medya hesaplarında da, haber değeri taşımayan dejenere paylaşımlar çok göze çarpmaya başladı ve tepki alıyor. Biz uyarmış olalım da siz yine bildiğinizi yapın. Siz bildiğinizi yaparken bir de siparişe göre reklam skandalı oldu. Onu da alt satırda uzunca anlattım. 


TV100 ANA HABER SPİKERİ ECE ÜNER OLDU 

Son olarak Ece Üner de TV 100'ün transferleri arasına girdi. 


TV100 UĞUR DÜNDAR'LA HAFTALIK PANORAMA 

Uğur Dündar da artık TV 100 ekranlarında yeni bir programla yer alacak. 


OKAN BAYÜLGEN TV100'DE 

TV 100'ün ilk günlerinden beri kanalın lokomotifi olan programıyla Okan Bayülgen, ''Uykusuzlar Kulübü'' ile 2022'de de ekranlarda olacak. 


TV 100 HABER KANALI YENİLENDİ 

Kuruluş aşamasından beri görüştüğüm Alican Değer'e ''TV100'ün RTÜK başvuru formunun hazırlanması'' ve kanalın teknik kurulumuyla ilgili destekler vermiştim. TV100'ün yayına başladığı ilk günlere kadar devam eden irtibatımızla, ''TV100'ün ilk yayın anı, ilk reji ve stüdyo görüntülerini de yine ilk defa fortunaTV yayınlamıştı.'' 


2022'de yeni reji ve stüdyolarıyla kanal kendini yenilerken kadrosunu da genişletti. Candaş Tolga Işık, Cengiz Semercioğlu, Çağla Atlı, Deniz Gürel, Ela Rümeysa Cebeci, Erol Mütercimler, Ertan Özyiğit, Gizem Çetin, Hande Aydemir, Kerem Kırçuval, Oğuz Haksever, Okan Bayülgen, Osman Kenan Çapoğlu, Pınar Işık Ardor, Serap Belovacıklı gibi isimler TV 100 ekranlarında. 


TV 100 HAKKINDA İLK HABERİMİZ 

İlk defa fortunaTV'de yer alan bilgilere göre, TV100 Haber Kanalı programlı yayın yapacak. Yani ağır haber yoğunluğu değil, eğlence yayınları ve lifestyle içeriklerle daha renkli bir haber kanalı formatı hazırlanıyor. Okan Bayülgen haftada 1 gün Cumartesi geceleri ''Uykusuzlar Kulübü'' isimli programını yapacak. Okan Bayülgen'in Mecidiyeköy Torun Center'daki mekanının yine Mecidiyeköy'deki TV100'ün binasına yakınlığını da her ikisini bir arada yürütebilmesi açısından bir avantaj olarak görüyorum. Malum İstanbul trafiği her işte hesaba katılır. 


TV100 diğer transferlerin görüşmelerine de devam ediyor. Son olarak Murat Güloğlu, Emre Buga, Ceren Akdağ, Hilal Ergenekon, Cengiz Semercioğlu, Seren Serengil, Nazlı Bolak ve Yasmin Erbil de ekibe dahil oldu. TV100'ün yeni logosu artık tescil edildiğine göre paylaşabilirim. Mevcut yayınları (eski Balıkesir TV 100) frekansından devam eden TV 100 Haber Kanalı, 29 Nisan 2019'da resmi yayına geçmiş oldu. TV100 ve 3N Medya Grubu hakkında bilgileri burada paylaşmaya devam edeceğim. (Yeni gelişmelerde yazımız güncellenir) 


Bu haber ilk defa fortunaTV'de | Ünlü sanatçı Ebru Yaşar'ın eşi Necat Gülseven'e ait 3N Medya Grubu, TV 100, Bizim EV TV, VIVA TV, Show Radyo ve Radyo Viva'nın yeni sahibi oldu. 3N Medya Grubu kendi bünyesindeki TV 100 Kanalını ulusal bazlı haber kanalı olarak dönüştürdü. Bizim de komşumuz olan Mecidiyeköy Profilo AVM'de stüdyolarını kuran kanal, ''Nisan'da başlar'' diyerek tahmin ettiğimiz gibi bugün (29 Nisan 2019) yayına başladı ama teknik hazırlıklar sebebiyle tam zamanlı yayın için küçük bir gecikme oldu. 

3N MEDYA GRUBU 

Necat Gülseven'e ait 3N Medya Grubu bünyesinde, Bizim EV TV, VIVA TV, TV100, Show Radyo ve Radyo Viva bulunuyor3N Medya'nın yatırımları ve büyümesi devam ederken, kısa süre sonra yeniden atağa geçerek Habertürk TV'yi satın almak üzere görüşmelere başlanmıştı. ''Satışa SHOW TV'nin de dahil olması mümkün, çünkü kanalda bazı yapımlar final yapmaya da başladı. Satış her an gerçekleşebileceği için biz de şimdilik yazımızı detaylandırmak için beklemeye geçiyoruz'' demiştik. TV 100 için yeni projeler göz önünde bulundurulursa Show TV ve Habertürk TV'ye ihtiyaçları olmadığını düşünüyorum. Viva TV'yi Show TV gibi, TV 100'ü de Habertürk TV gibi kullanabilirler. İçini doldurabilecekleri her markayı en üst seviyeye çekmek mümkün. (Yeni gelişmelerde yazımız güncellenir) 



TV 100 Frekans: 
Türksat 12729 Dikey (V) 30000 
Digitürk: 37
D-Smart: 37



VIVA TV ÇOK ÖNEMLİ BİR MARKA 

VIVA TV, Show Radyo ve Radyo Viva'yı Mayıs 2013'de ''Planet Yerli Televizyon Yayıncılığı AŞ'' satın almıştı. Önemli bir dinleyici kitlesi olan Show Radyo ve Radyo Viva günümüze kadar bilindik yayın anlayışını devam ettirdi. Fakat VIVA TV kimin ellerinde geziyor, ne yapıyorsa kelimenin tam anlamıyla ''Yerlerde sürünüyordu''. Aslında uzun yıllardır VIVA TV için ayrı bir başlık açıp burada bazı konulara değinmek istemiştim ama televizyon kanalı o kadar berbat durumdaydı ki ''yazmaya değmez'' diyerek erteliyordum. Viva gibi değerli bir ismi doğru biçimde kullanamayan yatırımcılara hep hayret ediyordum. Her ne kadar bizdeki Viva Türkiye imajı kötü olsa da, Dünyada televizyon sektöründe ''VIVA TV'' ismi çok çok değerli bir markadır. Çünkü Dünya'da MTV'den sonra ilk akla gelen müzik televizyonu Alman Viva Müzik Kanalıdır. Arada isim benzerliğinden başka hiç bir bağ olmasa da yasal olarak Türkiye'de Viva TV ismini kullanan bir kanalın bu kadar kötü işletiliyor olmasına üzülürdüm. 

Kanal satın almak için beni arayan hemen her yatırımcıya da önerdiğim bir kanaldı Viva TV ama bir türlü uygun yatırımcı çıkmamıştı. Kocaeli'nin genç iş adamı Bilal Şirin (28) 14 Ağustos 2018'de Planet Yerli Televizyon A.Ş. kanallarını Şirin Medya olarak satın aldı. Bu satışla birlikte Viva TV, Show Radyo, Radyo Viva ve Dijibox ile yeni bir medya grubu oluştu. Sektörde herkes Show Radyo ve Radyo Viva üzerinden haberler yapsa da bu satın almada en büyük marka VIVA TV olmalıydı. Sebebini yukarıda anlatmıştım. 

VIVA TV markasının içi doğru biçimde doldurulsa beklenmedik bir etki yapacaktır. Tabii ki bunu bir müzik kanalı olarak değil, ismini de göz önünde bulundurursak tematik eğlence kanalı olabilir diye düşünüyorum. Klasik eğlence kanalı değil tabii ki. ''Viva'' İspanyolca ve bazı dillerde ''Canlı, eğlenceli, hayat dolu, neşeli'' anlamına geliyor. Bu anlamı müzik haricinde farklı bir kategoriyle doldurabilirlerse ortaya güzel bir tv kanalı çıkar. ''Müzik hariç'' diyorum çünkü müzik kanalının hiç bir etkisi / faydası olmaz, hatta zararı olur. Satış haberi duyulduğunda ''VIVA TV için aklıma gelen çeşitli projeler var. Başlangıçta milyonluk bütçeler harcamadan, emin adımlarla mütevazı başlayıp, en üst seviyeye çıkarılabilecek bir televizyon olabilir VIVA TV. Böyle bir fikri benimseyecek olurlarsa fikirlerimle ben de yardımcı olabilirim.'' demiştim ama kısa süre sonra medya grubu yeniden satıldı. İş insanı Necat Gülseven 3N Medya Grubu'nu oluşturdu. 

4 yorum:

  1. Kanal1 tv den haber var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularınızı ilgili haberin altına yazınız. http://www.fortunatv.com/2010/01/bloomberg-ht-kanal-1-yerine-yaynna.html

      Sil
  2. haber kanalı sayısını düşürsünler bu kadar haber kanalına ihtiyaç var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatırımcılar seçime odaklı haber kanalı kurmak istediği için bu kadar çoğaldı. Seçimden sonra bir kısmı kapanır zaten.

      Sil

Düzgün dille ve hakaret içermeden yazılan yorumlarınız, editör onayından sonra yayınlanmaktadır. www.fortunaTV.com

📡 TV KANALLARI