SON HABERLER

[fortunaTV][bigposts]

MEDYA HABERCİSİ

[tv][bsummary]

MEDİKALİTE

[pınaraktaş][bsummary]

SİNEMAGAZİN

[sinemagazin][bsummary]

AKTÜEL | BİLGİSEL | DOKÜMAN

[yaşam][bsummary]

SPOR HABERCİSİ

[spor][bsummary]

MÜZİKALİTE

[müzikalite][bsummary]

VIDEO

[video][bigposts]

KÖŞE YAZARLARI

[Köşe Yazarı][twocolumns]

INSTAGRAM FOTOLARI

SHOW TV'DEN BİR SKANDAL DAHA

Show TV deyince akla skandallar gelmeye başladı. Her geçen gün yeni bir başlıkla duyurmaya başladığımız kanal, yeni bir skandala imza attı. Show Haber bugün Galatasaraylı taraftarları ayağa kaldıran bir haber yayınladı. FETÖ'den yargılanan eski futbolcular, ''Bekir İrtegün, İsmail Şengül, Uğur Boral, Ömer Catkıç, Zafer Biryol ve menajer Ersin Güreler'' davalarının sonuçlandığı ve hapis cezaları yedikleri üzerine ShowTV ana haber bülteninde, adı geçen futbolcuların forma giydiği en büyük kulüp olan Fenerbahçe'nin ismini geçirmekten imtina eden ve farklı takım formalarıyla olan fotoğraf ve videoları kullanan Show Haber, rahatlıkla FETÖ ile Galatasaray'ın adını yan yana getirerek, ''Bir dönem Türk futboluna damgasını vuran Galatasaraylı ve Milli futbolcular da terör elebaşıyla görüşmüş ve yanında böyle görüntülenmişti'' diyerek taraflı haberiyle Galatasaray camiasını ayağa kaldırdı. ''Eski Milli futbolcular'' diyerek Başakşehir, Samsunspor, Altay, Rizespor formalı görseller defalarca ekrana getirilirken, Fenerbahçe formasıyla hiç bir görüntü kullanılmadı. Haberde hiç bir şekilde Fenerbahçe ismi geçmezken, dikkat çekici biçimde Galatasaray vurgusu yapılması şaşkınlığa sebep oldu. Haber spikeri Ece Üner'in Galatasaray üyesi olması ise tepkiye farklı bir boyut kazandırdı. (Şahısların suçlarının camialara mal edilmemesi dileğiyle) 

Show TV'de gündüz vakti yayınlanan Zahide Yetiş'in sunduğu programa Dr. Feridun Kunak davet edilmiş ve hemoroid ile ilgili sorular yöneltiliyordu. (Biz etik ilkelerimiz sebebiyle olayı farklı cümlelerle anlatacağız.) Programda Zahide Yetiş; ''Bu işte utanma sıkılma yok. Bana soruyorlar. Erkeklerin farklı istekleri kadında hemoroide sebep olur mu'' içerikli skandal soruyu sordu. Doktor ise eline kalem alıp tahtada çizerek, ''Kesinlikle yapmayın, yırtabilirsiniz'' cevabı verdi. Çocukların ekran başında olduğu bir saatte ''net anlaşılır biçimde'' bu tür bir konunun konuşulması büyük tepki aldı. RTÜK ceza verecek mi henüz bilinmiyor. 



CİNER MEDYA GRUBU 
2014 Eylül ayında Ciner Grubuna geçen Show TV için, ''Yeni logo çalışmalarına başlandı'' diye haberler duyulduğunda bu yazıyı yazmıştım. Aradan yıllar geçti ve halen bir değişiklik olmadı. ''Şu ana kadar ortada herhangi bir sebep yok. İlk kurulduğu yıllardaki gibi ''O'' harfinin öne çıkacağı bir logo olacağı duyulmuştu. NBC kanalından esinlenildiği bariz belli olan şu anki yelpaze gibi logosunun SH(O)W şeklinde harflerin arasına gireceği söyleniyordu. ''Olur da değişirse, bence daha cesur olarak bambaşka bir logo hazırlanmalı. O yelpaze kesinlikle değişmeli.'' demiştik. 

Şimdi ise 2018'in ilk günlerinden beri ara sıra fısıldanan ''Show TV satılıyor'' söylentileri iyice gündeme gelmeye başladı. Bugünlerde, kulislerde Yeni Şafak Gazetesi ve tvNET'in de sahibi olan Albayrak Grubu'nun SHOW TV'ye talip olduğu ve ilk görüşmelerin gerçekleştiği yönünde haberler çıktı. Ciner Grubu satışla ilgili bu bilgiyi yalanlasa da, Albayrak'tan henüz bir açıklama gelmedi. Kulislerde konuşulduğuna göre Albayrak, sadece HaberTürk TV Kanalını istedi ama Ciner Grubu'nun ''Ya hepsi ya hiç biri'' diyerek tüm kanalları satmak istemesi üzerine anlaşma yapılamadı. Diğer bir iddia ise Yıldız Holding Murat Ülker'in (Ülker Grubu) ShowTV için temasta olduğu yönünde. 

Bizler bu gelişmeleri takip ederken, Ciner Medya Grubu beklenmedik bir açıklama yaparak ''HaberTürk Gazetesi'nin 5 Temmuz 2018 tarihinden itibaren kapanacağını ve sadece internetten yayın yapacağını'' duyurdu. Bizce bu bir kapanış değil, dönüşümdür. fortunaTV, bu dönüşümün yakın gelecekte tüm gazeteler ve televizyonlar için olacağını 1999'da duyurarak ilk yayına başlamıştır. ''Gelecek, internettedir'' demiştik. Ciner Medya ise bir dönüşümden çok küçülmeye gitmeye başladı. Bazı internet sitelerini de kapatma kararı aldı. 19 kişi işten çıkarıldı. Bu sayının artması bekleniyor. Son olarak Taksim'deki binadan Sefaköy'e taşınma kararı aldılar. Eski binanın hastane olması bekleniyor. (Gelişmelere göre haber güncellenir.)




SHOW TV HAKKINDA ÖNCEKİ HABERİMİZ: 
DigiTürk, Show TV, SkyTürk 360 ve Akşam Gazetesi'nin yönetimi, Mehmet Emin Karamehmet'in borçları sebebiyle TMSF'ye geçmişti. Çukurova Grubu'nun tüm medya şirketlerinde yönetimi TMSF devralmıştı. Gruba ait 10 şirketin daha yönetimi devir alındı. "Aks Uluslararası Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, Aks Maksimum Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, Aks Artı Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, Atlas Yayıncılık ve Ticaret Anonim Şirketi, Sakarya Kent Radyo Televizyon Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, Medya Pazarlama Anonim Şirketi, Atlas Yayıncılık Yapımcılık ve Reklamcılık Anonim Şirketi, Eksen Yayıncılık Dağıtım Pazarlama ve Dış Ticaret Anonim Şirketi, T Medya Yatırım Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi ve Krea İçerik Hizmetleri ve Prodüksiyon AŞ." Ciner Grubu, bedelini ödeyerek SHOW TV'nin yeni sahibi olmuştu. Formatları da yenilemeye başlamıştı ki, mahkeme kararıyla TMSF Show TV'ye yeniden el koydu. Süresi dolan kararla TMSF yeniden SHOW TV'yi Ciner Grubu'na devretti. SHOW TV, 2014 Eylül ayının ilk günlerine Ciner Grubu'nun Sefaköy ve Taksim'deki stüdyolarına taşınarak giriyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün dille ve hakaret içermeden yazılan yorumlarınız, editör onayından sonra yayınlanmaktadır. www.fortunaTV.com